Gratis elektronische bibliotheek

Bent u dat, God? - Stephan de Jong

Bent u dat, God? U kunt het boek na gratis registratie downloaden in pdf epub formaat

PRIJS: GRATIS
FORMAAT: PDF EPUB MOBI TXT FB2
DATUM: september 2016
DIMENSIE: 7,21
ISBN: 9789021144665
TAAL: Nederlands
SCHRIJVER: Stephan de Jong

Omschrijving:

Geloof in God berust op ervaringen die je niet zomaar even onder woorden brengt. Geloven is daarmee kwetsbaar en betwijfelbaar, maar nog geen onzin. In dit boek wil Stephan de Jong zijn geloof niet verdedigen maar hij wil er wel rekenschap van afleggen. Geloof is in zijn ogen niet bewijsbaar, maar wel beleefbaar. Hij legt die rekenschap af door te schrijven over geloofservaring in korte overpeinzingen. Weer bewijst De Jong daarbij dat hij als geen ander het persoonlijke en het kwetsbare van geloven weet te verwoorden. - Prachtige teksten die tot nadenken stemmen - Om te lezen of voor te lezen - Een cadeau met meerwaarde 'De schrijver redeneert niet maar hij kijkt. (...) En zo onthult zich tussen de kieren van de waarneming en de overpeinzing een geheim dat we God zouden kunnen noemen. Ik vind het prachtig!' - Aart Mak

...nt mijn ogen. Laat mij zien wie U bent. Wie U voor mij wilt zijn ... Romeinen 14 (NBV) - EO.nl/Bijbel ... . U tilt mijn hoofd op zodat ik weer omhoog kan kijken. Heilig bent U, God. Heilig is uw naam, machtig mooi, Heer, wonderbaarlijk. Heel uw schepping, Heer, komt terug naar U en zingt uw eer. Opwekking 762. Volledige tekst Opwekking 762 - Heilig bent u, God. Hieronder de volledige tekst van Opwekking 762 - Heilig bent u, God: Zing voor zijn naam want hier wil Hij ons horen. Zing voor zijn naam ... Als je zegt dat God niet geeft om het ... | Waar bent u God? - versnieuws ... . Zing voor zijn naam ... Als je zegt dat God niet geeft om het lichaam, of zelfs zegt dat God dat doet (ziekte)!, dan is dat heel erg. Toen mijn vader stierf, toen ik 12 was, werd door de kerk gezegd dat het Gods wil was. Veel mensen die in God geloofden verlieten om die reden God. Genezing en de waarheid moet worden gesproken. Genezing staat niet boven de zonden, maar Bijbelteksten over God - De HEER, je God, zal in je midden zijn, hij is de… Maar ten slotte zult u de HEER, uw God, weer zoeken, en… Want ik ben de HEER, je God, ik neem je bij je… HEER, u bent mijn God. Ik zal u hulde bewijzen, uw naam… Wij hebben lief omdat God ons het eerst heeft liefgehad… U kunt bij ons betalen met: Beoordeling door klanten: 9,4 - 330 beoordelingen ... "Want door genade (onverdiende gunst) bent u behouden, door het geloof, en dat niet uit uzelf: het is een gave van God…" (Efeziërs 2:8) Door geloof in wat Jezus heeft gedaan aan het kruis voor jou persoonlijk en wie Hij is, wordt de gebroken relatie tussen God en jou hersteld. Het boek 'God wil dat je gezond bent' is wél in het Nederlands vertaald. Bestellen via de webshop: www.andrewwommack.nl of bel naar 035 5338875 Lees ook het artikel ' Pak je leven weer op' op onze website Dank je wel dat je om Jamie en mij heen staat om het ware Evangelie te verspreiden. vaarlijk de tijden zijn, dat God Zijn plan uitwerkt onder de naties. Sarah Young volgde haar foute leer over Psalm 46:11 door te stellen: "God verlangt naar deze stille momenten met ons, zelfs meer dan wij". Dit herinnert aan de "Ik heb u meer nodig dat u Mij"[7] uitspraak die geuit werd door de "Jezus" in God Calling. Wij hebben allemaal gezondigd en verdienen allemaal Gods oordeel. God, de Vader, stuurde Zijn eniggeboren Zoon om dat oordeel op Zich te nemen voor iedereen die in Hem gelooft. Jezus, de Schepper en eeuwige Zoon van God, die Zelf een zondeloos leven leidde, hield zo veel van ons dat Hij voor onze zonden stierf om zo de straf op Zich te nemen die wij verdienen. U bent mijn zon, het Woord van den beginne, het licht dat elke nacht zal overwinnen, beeld van de Ene: Zoon van God. U bent mijn weg, het smalle pad naar morgen, de deur waarachter ik heelhuids geborgen mij zorgeloos te slapen leg. U bent mijn rots, op U kan ik vertrouwen, op U alleen een sterke vesting bouwen, mijn goede grond, mijn goede God ... Jij bent God 978 90 807478 4 5 In Jij bent God bieden Maria Magdalena, Jezus en Maria hun hedendaagse leringen aan de mensheid aan. Zij leggen via hun doorgevingen aan Gabriela en Reint uit dat ook de mens God is. De mens maakt deel uit van het alom Goddelijke. Alles, ook op Aarde, is in wezen Goddelijk....